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The various professional skills implementation means that every aspect of health (organic, psychological, and social) is assessed and treated by a qualified professional. Furthermore, we could affirm that this multidisciplinary model allows patients to bring together each part of their suffering and elaborate them all in the process of care. The implementation of different professional skills means that all the aspects of health involved (organic, psychological, and social) are assessed and treated in a suitable manner.
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Najib M. Rahman
University of Oxford, Oxford, UK
Ian Hunt
St. George’s Hospital, London, UK
Fergus V. Gleeson
Churchill Hospital, Oxford, UK
Nick A. Maskell
Academic Respiratory Unit, University of Bristol, UK
Edizione Italiana a cura di Paolo Solidoro
Università di Torino Dipartimento di Scienze Mediche Pneumologia Universitaria,
Dipartimento Cardiovascolare, AOU Città della Salute e della Scienza di Torino, Presidio Molinette
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con la collaborazione di Alessandro Barbieri, Martino Guiotto, Marcello Marcialis, Francesco Messana, Andrea Monticelli, Cesare Tiengo, Ilaria Tocco e Anna Voltan.
Prefazione di Raffaele De Caro
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Tutti i farmaci secondo l'evidenza scientifica
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Edizione italiana a cura di Giampaolo Tomelleri
Stroke Unit Azienda Ospedaliera Universitaria Integrata, Verona
Terza edizione originale di:
M. Carter Denny
MedStar Georgetown University Hospital, Washington, DC
Ahmad Riad Ramadan
Henry Ford Hospital, Detroit, MI
Sean I. Savitz
University of Texas Health Science Center, Houston, TX
James C. Grotta
Memorial Hermann Hospital–Texas Medical Center, Houston, TX
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Le proteine nell'alimentazione umana
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A cura di Sandro Girotto, Gio Batta Gottardi, Umberto De Conto, Gianluigi Passerini, Francesco Cavasin, Vito Bossone
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Edizione italiana a cura di Raffaele Nuzzi